Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:03:06+01:00
Wstaje rano patrze a tu jakas brzydka twarz rozmazana okazuje sie ze to moja mama . Trochę siedze na komputerze i wychodze na dwor czuje ze cos mi skapło na ramie spoglądam a to tylko sopel lodu wracam do domu ogladam powtórmi Majki . O godz 22 i se spac.
3 2 3
2010-03-14T13:06:34+01:00
Wczoraj koleżanka zaprosiła mnie i Ale bo miała urodziny.Bawiliśmy się ciu ciu babke,graliśmy na komputerze,tańczyliśmy i rzucaliśmy balonami a gdy nastała noc poszlismy na pizze.Te urodziny trwały do 21.00 a w domu byłam\em o 21.40.
4 1 4