Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:04:54+01:00
V = abh
V = 19cm * 1,8cm * 13,5 cm
V = 461,7 cm³

wysokość (c) =19cm
a= 1,8
b=13,5

P = 2(ab + bc + ac)
P = 2 (1,8 *13,5 + 13,5*19 + 1,8*19)
P = 2 * 315
P = 630(cm²)
2010-03-14T13:06:12+01:00
V=19cmx1,8cmx13,5cm=461,7cm³

Pp=19cmx1,8cm=34,2cm²
Pb=19cmx13,5cmx2+1,8cmx13,5cmx2=513cm²+48,6cm²=561,6cm²
Pc=34,2cm²x2+561,6cm²=630cm²

Liczę na naj!.:**
2010-03-14T13:06:27+01:00
V= abh
v=19*1,8*13,5=461,7 [cm3]
Pp=2ab+2(a+b)h
Pp=2*1,8*13,5+2(1,8+13,5)*19= 48,6+2*15,5*19=48,6+589=637,6 [cm2]