Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T13:03:12+01:00
Tak wyjasnia ksiądz:
Wyjaśnia Tomasz P. Terlikowski: "Jednym słowem - pisze - by zostać duchowym ojcem i duchowo poślubić Kościół trzeba być dojrzałym heteroseksualnym (czyli normalnym) mężczyzną".

Ksiądz :
-nie może mieć rodziny, bo składał śluby
-nie moze żyć w związku wolnym'
-związany jest z Kościołem
2010-03-14T13:04:02+01:00
Kapłanem może zostać więżący mężczyzna.Taka osoba musi być pewna swojej decyzji.
2010-03-14T13:04:07+01:00
Każdy mężczyzna z powołaniem