Odpowiedzi

2010-03-14T13:01:41+01:00
4,12m +3,95m + 4,23m/3=4,1m
2010-03-14T13:02:42+01:00
4,12m+3,95m+4,23m=12,3m
12,3m:3=4,1m
Odp: Średni wynik tego zawodnika wynosi 4,1m.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:02:55+01:00
Proste więc pomogę.

Pani będzie się pytała co i jak to proszę.

Trzeba wszystko dodać i podzielić przez ilość licz , które dodajemy w tym przypadku są to 3 liczby.

Czyli zaczynamy:

4,12m+3,95m+4,23m=12,3

I teraz:

12,3:3 = 4,1

Odp.Średnia tego zawodnika wynosi 4,1m.

Pozdrawiam.