Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:04:17+01:00
44 p.n.e. - Julisz Cezar zostaje dyktatorem Rzymu
395 rok - cesarstwo rzymskie zostaje podzielone na trzech synów Teodozjusza
476 rok - Odoaker został królem Rzymu
800 rok - koronacja Karola Wielkiego
1453 rok - upadek Konstantynopolu


Mam nadzieję, że pomogłam :)
2010-03-14T13:06:02+01:00
44 p.n.e śmierć Juliusza Cezara
395 podział cesarstwa na zach. i wsch. przez Teodozjusza Wielkiego
476 upadek cesarstwa zachodniorzymskiego.Umowny koniec epoki starożytnej.
800 Koronacja Karola Wielkiego na cesarza
1453 upadek Konstantynopola
2010-03-14T13:13:34+01:00
44 p.n.e – Gajusz Juliusz Cezar, został obwołany przez senat Republiki Rzymskiej dyktatorem wieczystym, najwyższym kapłanem, imperatorem i ojcem ojczyzny.

395-założenie Bizancjum

476 - Ateńczycy odebrali Persom Bizancjum

800 - koronacja Karola Wielkiego na cesarza przez papieża Leona III;

1453 - Upadek wschodniej części Cesarstwa rzymskiego - Cesarstwa Bizantyjskiego lub –upadek Konstantynopola. Miasto zostało zdobyte przez Turków.