Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T13:02:32+01:00
12 / 2 = 6
16 / 2 = 8

6*6 + 8*8 = a*a
36+84 = a*a
100 = a*a
10 = a

P= przekątna * przekątna / 2
P = 12 * 16 / 2
P = 96

P = bok * wysokość
96 = 10 * h
9.6=h

wysokość tego rąbu wynosi 9.6 cm

Wiec zgadza się ;)
8 4 8
2010-03-14T13:03:46+01:00
12 / 2 = 6
16 / 2 = 8

6*6 + 8*8 = a*a
36+84 = a*a
100 = a*a
10 = a

P= przekątna * przekątna / 2
P = 12 * 16 / 2
P = 96

P = bok * wysokość
96 = 10 * h
9.6=h

wysokość tego rąbu wynosi 9.6 cm :)
9 2 9
2010-03-14T13:10:20+01:00
P=a*h=I/2*e*f
e,f-przekatne
P=1/2*f*e
P=1/2*16*12
P=96


P.trójkata a do kwadratu + b do kwadratu = c kwadrat
8 ² + 6²=c²
64+36= c²
c=√100
c=10

P=a*h
96=10*h
h=96/10
H=9,6

7 3 7