Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T13:03:05+01:00
X-liczba chłopców
86%x-liczba dziewczynek

x+86%x=930
x+0,86x=930
1,86x=930/:1,86
x=500-ilość chłopców

86%x *500=
0.86*500=430-ilość dziewczynek
odp.w szkole uczy się 500 chłopców i 430 dziewczynek
2 5 2
2010-03-14T13:06:44+01:00
X-liczba chłopców
86%x-liczba dziewczynek

x+86%x=930
x+0,86x=930
1,86x=930/:1,86
x=500-ilość chłopców

86%x=
0.86*500=430-ilość dziewczynek

odp.w szkole uczy się 500 chłopców i 430 dziewczynek
2 5 2