Odpowiedzi

2010-03-14T13:07:44+01:00
Pb=2πrH

r=4m
H=4m

Pb=2π*16m²=32πm²
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:09:09+01:00
4m - promień (r)
4m- wysokość (h)
pole boczne
Pb= 2πrh
Pb=2π4*4
Pb=2π*16
Pb=32π(m²)
Odp: Pole boczne walca wynosi 32πm².
2010-03-14T13:12:33+01:00
Kwadrat ma bok 4 m czyli podstawa jest promieniem podstawy walca
wzór na pole walca Obw. P * H
2 pi *4= 8 pi
8pi * 4= 23pi
Przybliżenie pi to 3,14 jak coś:D