Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:07:48+01:00
Mój wymyślony samochód jest koloru czerwonego .
Ma nietypowe , okrągłe kształty , oraz ogniste koła .
Lubię takie wymyślne rzeczy .
W środku jest miękkie , niebieskie wyłożenie . Kierownica jest , że tak powiem , śmieszna . Jest w nim radio , telewizor , odtwarzacz dvd ...
Jednak nie to jest najważniejsze . Samochód jest bardzo bezpieczny , a zasilany jest dwutlenkiem węgla , przez co oczyszczam ziemię .
Moim zdaniem auto jest bardzo przytulne , wygodne i sprawne . Wierzę , że zawsze pomoże mi dojechać do celu .
5 3 5
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T13:08:23+01:00
Moej Autko to Power Speed. Jest czarne i ma różowa tapicerkę w panterkę. Kierownica jest skórzana. Jak nazwa mówi jest bardzo szybkie. W środku wygląda schludnie i elegancko a i na zewnątrz prezentuje się doskonale.
Jest wymarzone do jazdy na impreski ale i do podróżowania na codzień. Felgi sa srebrne. Całość prezentuję się w pełni gracji.
6 3 6
2010-03-14T13:08:49+01:00
Opis przedstawia samochód.
Auto jest koloru fioletowego. Szyby są czarne. Z przodu wielkie światła oświetlają ciemności. Pojazd ma duże błyszczące koła. Na drzwiach są namalowane różne wzory. Wewnątrz samochodu wyróżnia się wygodnymi, miękkimi fotelami. W środku jest radio.Na suficie wozu są lampki.
Ten samochód podoba mi się. Jest ładny i nowoczesny.
3 3 3