Odpowiedzi

2010-03-14T13:15:42+01:00
A) x-7> 3
x>10
b)2x<7
c) 8x >= 16 | : 8
x> 2
d) 1x<6 | : 1
x> 6
e) -x +2 >= x-2
0x= -4 sprzeczne!
f) 2x <=6 |: 2
x <= 3
g) 2x>17 | :2
x >= 8,5
h) 0x= 9 sprzeczne
i) 2x + x >=15
3x >= 15 | :3
x >= 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:16:19+01:00
B)2x+3<10
2x<10-3
2x<7/:2
x<3,5
c)8x+11≥ 27
8x≥27-11
8x≥16
d)2x+5<3x+11
2x-3x<11-5
-x<6
f)2x+5-x≤x+11
2x-x-x≤11-5
0≤6
g)5x-11>3x+6
5x-3x>6-11
2x>-5/:2
x>2,5
h)3x+18≤3x+9
3x-3x≤9-18
0≤-9
I)2x-5≥-x+10
2x+x≥10+5
3x≥15/:3
x≥5
mam tylko tyle nie mam przykładu a i e




2010-03-14T13:27:32+01:00
A)xyhftghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh