Odpowiedzi

2010-03-14T13:11:27+01:00
Łukasz: 1/2x
Darek: 150m2
Arek: 1/4x
Jarek: 150m2

1/2x+150+1/4x+150=x
2/4x+1/4x+300=x
3/4x-x=-300
-1/4x=-300/*(-1/4)
x= 300*4
x= 1200m2
Odp. Działka ma 1200 m2.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:13:23+01:00
X-powierzchnia ogródka
1/4x-tyle zagrabił Arek
1/2x-tyle zagrabił Łukasz
150 m kw- zagrabił Jarek
150 m kw -zagrabił Darek

1/4x+1/2x+150+150=x
1/4x+2/4x-x=-300
3/4x-x=-300
- 1/4x= -300/ :(-1/4)
x=1200 m kwadratowych wynosi pow. ogródka
1 5 1