Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:07:46+01:00
8² + 6² = r²
64 + 36 = r²
r² = 100
r = 10
Pp = 4πR²
Pp = 4*100π= 400π cm²
12 4 12
2010-03-14T13:07:53+01:00
Zadanie sprowadza się do obliczenia promienia kuli. przetnij kulę płaszcz. przech. przez środek. otrzymujesz przekrój "sytuacji" -
koło staje się cięciwą o długości 12, odległą o 8 od środka okr. łączysz środek okr. ze środkiem cięciwy i z jej końcem - powstaje tr. prostok. o przyprostok. 6 i 8. widać, ze przeciwprostok. = promień = 10.

pozdrawiam ;**
myslę że dosyć jasno jest to napisane ;)
3 4 3
2010-03-14T13:17:39+01:00
8² + 6² = r²
64 + 36 = r²
r² = 100 /√
r = 10 cm

Pc = 4 π r² = 4 π 10² = 4π 100 = 400π cm²


powinienes do tego wykonac rys
trójkat prostokatny o przyprostokatnych 8 i 6 a przeciwprostokatna po wyliczeniu wyszła 10
1 5 1