Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:09:31+01:00
Myślę że nie jestem ludożercą. Nie myślę o sobie jako o najważniejszej osobie. Potrafię pomagać innym nawet jeśli będę musieć poświęcać swój czas, moje pieniądze na rzecz innych ludzi.
Jednak nie każdy jest tak jak ja, i są ludożercami. Istnieją ludzie którzy dada do sławy, pieniędzy nawet kosztem innych. na c odzień spotykam się z rożnymi rasami ludożerczych ludzi np. kłamliwymi, chciwymi, niepotrafiącymi się dzielić.
8 3 8
  • Mai
  • Rozwiązujący
2010-03-14T13:21:35+01:00
W każdym z nas jest coś z "ludożercy". Z "ludożerstwem" spotykamy się co dnia np. widzimy bijące się na przerwach osoby, kłócące dziewczyny-to wszystko to objawy "ludożerstwa".
3 2 3
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T13:29:07+01:00
Z przejawem ''ludożerstwa'' spotykamy się bardzo często. Np. w szkole. Łatwiej jest przecież powiedzieć ''Nie mam zadania'', ''Nie umiem tego'', niż pomóc komuś, kto tego nie rozumie.
2 3 2