Odpowiedzi

2010-03-14T13:12:57+01:00
Roslina ta jest uprawiana na terenach suchych i gorących ( klimat międzyzwrotnikowy). Bulwa tej rosliny wazy około 18 kilogramów( to bardzo duzo jak na bulwę).mozna ja spozywac dopiero po ugotowaniu lub upieczeniu.
Jest to mało wydajna roslina. Najczęsciej uprawiana w afryce.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:27:52+01:00
Rodzaj wieloletnich pnączy z bulwiastymi kłączami. Należy do niego ponad 600 gatunków pochodzących głównie z obszarów tropikalnych. Najwięcej pochrzynów rośnie w naturze i uprawia się w Afryce Zachodniej. Wiele gatunków z tego rodzaju jest uprawianych ze względu na jadalne bulwy i owoce.
2010-03-14T13:33:15+01:00
Jam rośnie w klimacie suchym i chłodnym. Jego bulwy ważą 18 kg. Uprawia się go jako roślinę alimentacyjną i przemysłową.