Odpowiedzi

2010-03-14T13:19:54+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Wac%C5%82aw_Milke
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Wac%C5%82aw_Milke.jpg
http://www.waclawmilke.pl/
http://images.google.com/images?source=ie7&q=Wac%C5%82aw+Milke&rls=com.microsoft:*:IE-SearchBox&oe=UTF-8&rlz=1I7TSEA_plPL311&um=1&ie=UTF-8&ei=2NOcS92RLpCK_Aa6yLn7CQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=5&ved=0CB0QsAQwBA
http://forum.gazeta.pl/forum/w,66,79373107,0,Druh_Waclaw_Milke_nie_zyje.html
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:25:56+01:00
1.http://pl.wikipedia.org/wiki/Wac%C5%82aw_Milke;http://www.muzeumplock.art.pl/index.php?s=Milke;veed.pl/dir_upload/site/.../list_intencyjny.pdf tu znajduje się dokument do Druha Milke;www.krucjatarozancowa.pl/index.php?view=article...id...;http://www.andrzejnowakowski.pl/Aktualnosci.aspx?entry_id=8;Nie wiem czy wystarczy tobie tyle linków ale sprawdź...:/