Odpowiedzi

2010-03-14T13:19:18+01:00
15-(5+5) = 5
P=1/2 (5+15) * 5 = 50 cm2
obw. = 5 + 15 + 2*5(pierwiastek z 2) = 20 + 10(pierwiastek z 2)
2 3 2
2010-03-14T13:20:18+01:00
A=15cm
h=5cm
w trapezie trzeba narysować trójkąt prostokątny o kątach 45,45,90.
Na przeciwko kątów45 mamy a, czyli 5cm. krótsza podstawa to różnica 15-5=10cm. na przeciwko kąta 90 jest a√2, czyli 5√2cm
P=(a+b)*h ÷2
P=(15cm+10cm)*5cm ÷2
P=25cm*5cm ÷2
P=125cm²÷2=62,5cm²
Ob=15cm+5cm+10cm+5√2cm=30cm+5√2cm
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:34:20+01:00
Rozwiązanie w załączniku
4 4 4