Odpowiedzi

2010-03-14T13:19:55+01:00
Kiedy gramy w gry planszowe uczymy się . Rozwija się nasz umysł .
Gry planszowe np.Eurobusines uczy jakie w danym kraju są miasta.
Właśnie takie wartośi mają gry planszowe.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:21:19+01:00
-uczą koncentracji,
-rozwijają intelekt,
-uczą cierpliwości,
-uczą strategii,
-uczą rywalizacji,
-uczą umiejętności wygrywania i przegrywania
2010-03-14T13:21:50+01:00
Możemy mile spędzić czas na graniu w planszówki, można pozanć ludzi bo w gry gramy razem z innymi, to zbliża do siebie graczy np. integruje uczniów. Prze gry planszowe można sie też uczyc poniewaz jest dużo gier które wymagają myślenia, w ten sposób ćwiczymy umysł. W grach planszowych często sie smiejemy a więc gry dają w pewnym sesnie radość. Niektóre uczą.