Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:20:56+01:00
Miał 70 lat (to już sam napisałeś)
Umarł ze starości.


Mam nadzieję, że pomogłam ;)
1 5 1
2010-03-14T13:22:58+01:00
Jego śmierć była naturalna. Po prostu dożył swojego wieku i umarł:):) Nie był chory na żadną chorobę czy coś. Śmierć naturalna.
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T13:33:13+01:00
Henryk Sienkiewicz zmarł śmiercią naturalną, rok po powrocie z obozu ZSRR.
1 1 1