Odpowiedzi

2010-03-14T13:24:23+01:00
1.
-wylistek
-chlorofil (zielony barwnik)
-aparaty szparkowe po spodniej stronie
2. Przepraszam, ale nie wiem :(

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:46:22+01:00
-przeźroczyska kutylula
-miekisz palisadowy
-mieksisz gąbczasty
- chlorofil
-aparaty szparkowe
- duza powierzchnia blaszki

kserofity
-aparaty szparkowe schowane pod lisciem
-gruba kutykula


hydrofity
-cienka kutykula, lub jejbrak
-aparatyszparkowe na powierzchni liscia



kserofity i hydrofity maja te same przystosowanie do fotosyntezy wymienione w punkcie 1. podalam tylko to co je rózni
1 5 1