Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:26:32+01:00
To był niesamowity dzień,gdyż obchodziłam moje .... urodziny. Rano obudziło mnie krzątanie
mamy w kuchni. Poszłam zobaczyć,co takiego robi i na stole zastałam wielki kolorowy tort,a na nim ..... swieczek. Zaraz po tym mama z tatą dali mi olbrzymie pudło,na którym ruszała się pokrywka. Z zaciekawieniem, lekko ją odsunęłam a z dołu spoglądały na mnie słodkie oczka maleńkiego szczeniaka. Bardzo się ucieszyłam,zawszę marzyłam,żeby mieć psa. Nadałam mu imię Ciapek. Potem poszłam do pokoju,nałożyłam swoją naklepszą sukienkę,gdyż niedługo mieli przyjść goście. Rozległ się pierwszy dzwonek do drzwi. To była Martyna,moja najlepsza przyjaciółka. Złożyła mi życzenia i dała prezent- piękne korale. Zaraz po niej zaczęli schodzić się następni goście. Przyszło 9 osób. Wszyscy siedzieliśmy przy stole,smialiśmy się i zajadaliśmy pyszności podane przez mamę. Wieczorem goście rozeszli się do swoich domków, a ja oglądając swoje prezenty w łóżku,zasnęłam...To był naprawdę wspaniały dzień!

Proszę bardzo za tą pracę dostałam 5 a Pani moja jest bardzo wymagająca:):)
107 4 107
2010-03-14T13:28:42+01:00
12.12.10

Drogi pamiętniku!

Dziś był najpiękniejszy dzień mojego życia.
Dziś były moje urodziny, wiesz??
Mój tata wrócił wcześnie z pracy, mama zrobiła kanapki i wyruszyliśmy w podróż.
Pojechaliśmy na taką wielką łąkę gdzie tata nauczył mnie kopać piłkę. Siedzieliśmy na kocu, jedliśmy pyszne kanapki z czekoladą. Dostałem laptopa. Ja już umiem obsługiwać się laptopem , dziadziuś mnie nauczył. Mama powiedziała że będe mieć siostrzyczkę. Czy to nie fajnie że w moje8urodziny dostane siostrzyczkę? Muszę już iść spać bo mamusia powiedziała że kupi mi jutro nową grę na laptopa.
Dobranoc mój pamiętniczku.

Franuś
188 2 188