Odpowiedzi

2009-10-25T12:01:43+01:00
1)
She had a shower
She was having a shower
2)
I put my clothes in the washing machine (put jest czasownikiem nieregularnym i w tym przypadku wszystkie jego formy pisze się tak samo)
I was putting my clothes in the washing machine
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T12:02:00+01:00
She (forma z tabelki z czasownikow nieregularnych) a shower.
i put(put bo sie nie zmienia .. w tabelce jest put.put.put) my clothes in the woshing machine.
2 1 2
2009-10-25T15:10:56+01:00
Past Simple
1 She has a shower
2 I putted clothes in the woshing machine
Past Continouous
1 She was having a shower
2 I was putting clothes in the washing machine
2 2 2