Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:38:38+01:00
-3x=7
x=-7/3
Spr.
-3*-7/3=7

2x=1/5
x=1/5 : 2
x=1/5*1/2
x=1/10
Spr.
2*1/10=1/5

1,2x=4,8
x=4,8:1,2
x=4
Spr.
1.2*4=4,8

1/3x=3
x=3:1/3
x=3*3
x=9
Spr.
1/3*9=3

-3/5x=-5
x=-5:-3/5
x=-5*-5/3
x=25/3
Spr.
-3/5*25/3=-5

3/4x=-4/9
x=-4/9:3/4
x=-4/9*4/3
x=-16/27
Spr.
3/4*-16/27=-4/9

0,1x=-7
x=-7:0,1
x=-70
Spr.
0,1*-70=-7

* razy
pozdrawiam:)
2010-03-14T13:52:30+01:00
-3x=7
x=7/-3
x=-7/3 = -2 1/33
bo -2, 1/3 *-3 =7

2x=1/5
x=1/5 /2
x=1/10
bo1/10*2 =1/5


1,2x=4,8
x=4,8/1,2
x=4
bo 4*1,2=4,8

1/3x=3
x=3/ 1/3
x=9
bo 9*1/3=3

-3/5x=-5
x=5/ 3/5
x=8 1/3
bo 8 1/3 *-3/5 = -5

3/4x =4/9
x=4/9 /3/4
x=16/27
bo 16/27 *3/4 = 4/9

0,1x= -7
x=-7/0,1
x=-70
bo -70 *0,1=-7