Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:36:15+01:00
A) Pp = 180cm² - 4 * 36cm² = 180cm² - 144cm² = 36cm²
b) a² = 36cm²
a = 6cm
h = 36cm² ÷ 6cm * 2 = 12cm
2 5 2
2010-03-14T13:44:59+01:00
Pp = a²
Pb = 2ah
Pc = Pp + Pb = a² + 2ah

Pc = 180cm²
Pb = 36cm²

a)
Pp = ?
Pp = Pc - Pb
Pp = 180cm² - 36cm²
Pp = 144cm²

b)
h = ?
h = Pb/(2a)

a = √Pp
a = 12cm

h = 36cm²/(2*12cm)
h = 36cm²/24cm
h = (3/2) cm
1 5 1