Odpowiedzi

2010-03-14T13:33:58+01:00
A)8do kwadratu x pierwiastek z 2 i to wszystko podzielić przez 4
b)10 do kwadratu x pierwiastek z 2 i to wszystko podzielić przez 4
c)2√3do kwadratu x pierwiastek z 2 i to wszystko podzielić przez 4
d)5√2do kwadratu x pierwiastek z 2 i to wszystko podzielić przez 4
12 3 12
2010-03-14T13:39:16+01:00
A) a=8cm
P=а*a√3÷4
P=8*8*√3÷4
P=16√3cm2
b) a=10cm
P=10*10*√3÷4
P=25√3cm2
c) a=2√3cm
P=2√3*2√3*√3÷4
P=3√3cm2
d) a=5√2cm
P=5√2*5√2*√3÷4
P=½25√3cm2
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:39:24+01:00
A) a²√3/4
Pole = 64cm√3/4
=16√3cm²
b)Pole = 100cm√3/4
=25√3cm²
c)Pole=12cm√3/4
=3√3cm²
d)Pole=50cm√3/4
=12,5√3cm²


Powinno być dobrze.
29 4 29