Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T12:03:33+01:00
Piramidy wznoszono równiez w Ameryce Południowej przez Majów i Asteków.

Faraon Amenchotep Echnaton III jest znany ze swojej choroby oraz prób wprowadzenie nowej religi. Kazał niszczyć posągi starych bogów i czcić atona.
Jest ojcem Tutenhamona
1 5 1
2009-10-25T12:08:09+01:00
1.Wyspy Kanaryjskie (terytorium Hiszpanii)
Chiny
Włochy
Irak
Sudan
Indonezja
Belize
Meksyk, Boliwia i Peru

2.nie znam odp :/
1 2 1
2009-10-25T14:15:54+01:00
1.W Peru, Boliwii , Meksyku
2.Tutenchamon:
-dokończył zdobienie kolumnady w świątyni w Luksorze ,
-ukończył aleję sfinksów pomiędzy świątynią Amona a świątynią Mut

-prowadził prace rekonstrukcyjne,
- w Karnaku pozostawił także stele oraz wiele posagów amona
o rysach mlodego władcy ,