Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:38:22+01:00
1. Uzupełnij i oblicz :
a)6 - (-3)=9
b)-4-(-5)=1
c)-7-3=-10
d)0-(-7)=7
e)-15-(-6)=-9
f)-4-(-4)=0

g)-66-44=-100
h)45-54=-9
i)-9-(-64)=55
j)-111-333=-444
k)89-(-211)=300
l)-7,5-(-2,5)=-5
:)
20 4 20
2010-03-14T13:40:32+01:00
A)6-(-3)=9
b)-4-(-5)=1
c)-7-3=-10
d)0-(-7)=7
e)-15-(-6)=-9
f)-4-(-4)=0
g)-66-44=-110
h)45-54=-9
i)-9-(-64)=55
j)-111-333=-444
k)89-(-211)=300
l)-7,5-(-2,5)=-5
7 4 7