Odpowiedzi

2010-03-14T16:11:44+01:00
Wzór na przekątną sześcianu to d=a*pier3
d=30
30=a*pier.3/pier.3
a=10pier.3
wzór na pole sześcianu to P=6a^2
P=6*(10pier.3)^2
P=6*300
P=1800
Odp.A
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:15:19+01:00
D=30 wzór na przekątną sześcianu: d=a√3
30=a√3
a=30/√3 usuwamy niewymierność z mianownika. po usunięciu wychodzi że:
a=10√3
Wzór na pole całkowite sześcianu: Pc=6a²
Pc=6×(10√3)²=6×300=1800
Tak więc to odpowiedz A.
2 3 2