Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:39:43+01:00
Uwielbiam rysować. Robie to od wielu lat, i coraz bardziej rozwijam sowje pasje.
Jestem po licznych kursach plastycznych. Mam troche statuetek za osiagniecia. Uwuielbiam to robić bo to mnie uspokaja. Nie umiem przeżyć jednego dnia bez narysowania czegoś. Zaswze pomaga to na moje kłopoty. Rysuje szkoice jak i prace malowane farbami. Kredki już mnie nie fascynują. Uwielbiam sama mieszać nowe kolory. Najbardziej lubie malować gęstymi plakatówkami. Jest to moje najważniejsze hobby.

Licze na naj;**
2 5 2
2010-03-14T13:40:38+01:00
Bardzo lubię rysować. Jest to bardzo pasjonujące zajęcie, ponieważ dzięki temu możemy się wyżyć na papierze. Nie trzeba wtedy na nikogo krzyczeć. Dzięki rysowaniu bogaci się nasza wyobraźnia. Ważne jesst mieć swoją pasję, dzięki której coś znaczymy.



Wiem, że to nie jest 12 zdań, ale się starałam. Poskładaj to se :)
2 3 2