Odpowiedzi

2010-03-14T13:48:33+01:00
Wprowadzenie podziału na strefy dla palących i niepalących w kafejkach i klubach
nie powinno się też palić na przystankach i w miejscu publicznym (droga,autobus)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:49:49+01:00
Najlepiej by było żeby takie osoby nie przyjaźniły się zbytnio z osobami palącymi, ponieważ jak to mówią zachowania grupy przechodzą na pojedyncze jednostki.

Osoby nie palące powinny prosić aby nie palono papierosów w ich towarzystwie.

Jeśli chodzi o młodzież to uważam że powinno się organizować różne spotkania i rozmawiać ze specjalistami, puszczać jakieś filmy ukazujące skutki palenia.



Mam nadzieję że pomogłam ;)