Odpowiedzi

2010-03-14T13:55:06+01:00
Ponieważ na ziemiach polskich było ich dużo...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:56:36+01:00
Większość żydów osiedlała się przed wojną w Polsce (na kresach). Polacy zapewniali im status mniejszości jednak mimo wszystko byli przeciwni ich przebywaniu na terenie kraju. Obozy były tworzone w Polsce ponieważ budowali je Polscy więźniowie (to po pierwsze) oraz by było blisko do przewozu żydów do nich (to po drugie). Więcej może ktoś dopisze. Ja wiem tyle:D