Odpowiedzi

2010-03-14T13:55:09+01:00
Będzie to charakterystyka mojej koleżanki Pauliny. Znamy sie od ...(wstaw liczbe lat od kiedy sie znacie).
Paulina ma długie,brązowe włosy i piękne , nieieskie oczy. Zazwyczaj ubrana jest w czarne rurki i kolorowy t-shirt. Jest ikoną dobrego stylu. Zawsze razem z nią jeżdże na zakupy.
Jest osobą spokojną i uczciwą.Uważm także że jest bardzo mądra.
Lubi czytać ksiązki. Jej ulubioną książką jest Zmierzch.
Ma psa o imieniu Rafi.

Bardzo ją lubie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:58:59+01:00
Paula ma 12 lat, mieszka i uczy się w ....Jest spod znaku...Jej twarz jest szczupła i zawsze promienna. Jest szatynką. Nos jej jest mały i zadarty, a oczy brązowe.Ma szczupłą sylwetkę. Porusza się energicznie.155cm to jej wzrost.
charakter ma nieugiety, osobowośc barwna. Jej usposobienie jest wesołe. Jej uzdolniniem jest szybkie bieganie i czytanie ksiązek. interesuje sie harrym potterem i modą.
według mnie, jest dobrą, pomocna i zaufana kolezanka. wszystko moge jej powiedziec. bardzo ja lubię. mamy wiele wspolnych temetów i obydwie caly czas sie smiejemy


ps. to jest opis mojej kolezanki. jak chcewsz cos pozmieniac to prosze bardzo..;)