Odpowiedzi

2009-10-25T12:10:12+01:00
ײ:2x⁻³=1/2x⁵

(-2a³)⁴+(-2a⁴)³-(-3a⁶)²+(a₂)⁵=16a¹²-8a¹²-9a¹²+a¹°=-a¹²+a¹⁰


(1½)⁻⁴:(1½)⁻⁶=(1½)²=9/4


(0,2)⁵.(2½)⁵=(5/2*5/2)⁵=(25/4)⁵
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T12:12:22+01:00
(-2a³)⁴+(-2a⁴)³-(-3a⁶)²+(a₂)⁵= (-2a)12 + (3a) 12 + a10= a12 + a10= a2

kumasz o co chodzi?? ; dd

(1½)⁻⁴:(1½)⁻⁶= (1½)-2 = 1/(3)-2 / 2= 1/3


(0,2)⁵.(2½)⁵=(5/2*5/2)⁵= (02/10)5 * (5/2)5= (1/2)5


a w tym pierwszym to 2x do -3 to czasem nie jest w nawiasie?