Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T12:08:42+01:00
5. cytologia
histologia
anatomia
genetyka
ekologia
6.
1. botanika
2. narządy
3. genetyka
4. ekologia
5. tkanka
6. histologia
7. zoologia
8. komórka
9. cytologia
hasło- organizmy
;)
1 5 1
2009-10-25T12:09:17+01:00
5.cytologia, histologia, morfologia-anatomia, genetyka, ekologia
6.
botanika
narzady
genetyka
ekologia
tkanka
histologia
zoologia
komorka
cytologia
haslo: orgnizmy
1 4 1
2009-10-25T14:36:20+01:00
CYTOLOGIA
HISTOLOGIA
ANATOMIA
GENETYKA
EKOLOGIA

KRZYŻÓWKA :

1.BOTANIKA
2.NARZĄDY
3.GENETYKA
4.EKOLOGIA
5.TKANKA
6.HISTOLOGIA
7.ZOOLOGIA
8.KOMÓRKA
9.CYTOLOGIA


Głównym przedmiotem badań biologii są organizmy.