Odpowiedzi

2010-03-14T14:06:11+01:00
A) -2+3xy-2-xy+2xy= -2+3xy-2-xy+2xy=-4+5xy

b) 2g+3gk+2g-5gk-3g=2g+3gk+2g-5gk-3g=1g-2gk

c) mn+m+n-mn+n+m=mn+m+n-mn+n+m=2m+2n

d) 2x+3y-2xy+4x+5y=2x+3y-2xy+4x+5y=6x+8y-2xy

e) 2ab-3ac+4bc+4ab+5ac-2bc+9=2ab-3ac+4bc+4ab+5ac-2bc+9=6ab+2ac-2bc

f) xy+4xy-5+xy+6-4xy=xy+4xy-5+xy+6-4xy=2xy+1
3 5 3
2010-03-14T14:14:53+01:00
-2+3xy-2-xy+2xy= -4+ 4xy wyrazy podobne to -2,-2 i 3xy - xy 2xy

2g+3gk+2g-5gk-3g= g -2gk wyrazy podobne to 2g , 2g -3g i 3gk -5gk


c) mn+m+n-mn+n+m= 2n + 2m wyrazy podobne to mn -mn i m ,m i n, n


d) 2x+3y-2xy+4x+5y= 6x +8y - xy wyrazy podobne to 2x 4x i 3y 5y i - 2xy

e) 2ab-3ac+4bc+4ab+5ac-2bc+9= 6ab + 2ac + 2bc + 9 wyrazy podobne to 2ab 4ab i -3ac 5 ac i 4bc -2bc i 9

f) xy+4xy-5+xy+6-4xy= 2xy + 1 wyrazy pdobne to xy xy 4xy -4xy i -5 6
tak wogule to wyrazy podobne musisz podkreśliś na przyklad jedne linią prosta drugie falowaną mam nadzieje że dobrze zrozumiesz mój marny przekaz (;
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:15:16+01:00
A)
-2+3xy-2-xy+2xy=
3xy-xy+2xy-2-2=
4xy-4

b)
2g+3gk+2g-5gk-3g=
3gk-5gk+2g+2g-3g=
-2gk+g

c)
mn+m+n-mn+n+m=
mn-mn+m+m+n+n=
2m+2n

d)
2x+3y-2xy+4x+5y=
-2xy+2x+4x+3y+5y=
-2xy+6x+8y

e)
2ab-3ac+4bc+4ab+5ac-2bc+9=
2ab+4ab-3ac+5ac+4bc-2bc+9=
6ab+2ac+2bc+9

f)
xy+4xy-5+xy+6-4xy=
xy+4xy+xy-4xy-5+6=
2xy+1
14 4 14