POMÓŻCIE! zaprojektuj jadłospis gimnazjalisty, tak aby każdy posiłek miał odpowiednią kaloryczność. dzienne zapotrzebowanie energetyczne organizmu wynosi 2800-3300kcal (1760- 13860kJ). uwzględnij zalecane wartosci białka, tłuszczów, sacharydów, witamin (A,B1,I2,C i D), pierwiastków Ca i Fe.
1 KOLUMNA TABELI ZAWIERA 5 POSIŁKÓW PÓŹNIEJ SKŁADNIKI A NA KOŃCU ZAWARTOŚĆ WITAMIN, BIAŁEK, TŁUSZCZÓW, SACHARYDÓW.

1

Odpowiedzi

2010-03-14T14:19:01+01:00
1.ŚNIADANIE
Płatki owsiane na mleku Twarożek ze szczypiorkiem i rzodkiewką Pieczywo wieloziarniste Masło Szynka drobiowa Sałatka z pomidora i zielonej sałaty Herbata z cytryną
2.ŚNIADANIE
Jogurt naturalny z musli lub sok pomarańczowy natualny
OBIAD
Barszcz czerwony z jajkiem Sznycelki\Ziemniaki Sałatka z kapusty pekińskiej Surówka z marchwi i jabłka Kompot owocowy np. z czarnej porzeczki
PODWIECZOREK
Sałatka macedońska
KOLACJA
Pieczywo mieszane Masło Ryba po grecku Herbata z cytryną ,jabłko


nie wiem czy o to dokładnie chodziło :)
13 4 13