Odpowiedzi

2010-03-14T14:00:09+01:00
Można zastąpić to zwrotem "carpe diem", co oznacza "chwytaj dzień".
22 3 22
2010-03-14T14:01:36+01:00
"Carpe diem"

Ten zwrot znaczy chwytaj dzień,
Ciesz się jego każdą dobrą chwilą..;)
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:02:45+01:00
Rwijcie pąki swoich róż-korzystajcie z tego, co przez was powstało, cieszcie się tym, bo niedługo może być za późno.

po łacinie myśl tę można zapisać jako "carpe diem" czyli chwytaj dzień


;DD
38 4 38