1.
Przetłumacz przytoczone fragmenty na język współczesny. Wpisz kwestie bohaterów w dymki, możesz zrobić ilustracje do kolejnych scen .



Wacław
Bliskie nasze pomieszkania ,
Bliższe serca-ach, a przecie
Tak daleko na tym świecie .

Klara
Jakież nowe dziś żądania
Chmurzą jasność twego czoła ?
Nigdyż granic, nigdyż miary -
Nicże wstrzymać cię nie zdoła,
Nawet miłość twojej Klary ?.

Daje Naj ;) :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T21:46:55+01:00
Może coś pomoże:

Wacław
Mieszkamy tak blisko siebie, kochamy się, a jednak wciąż nie możemy być razem.

Klara
Czym się znowu przejmujesz? Czy moja miłość Ci nie wystarcza?
30 4 30
2010-03-14T22:42:51+01:00
Wacław- blosko siebie mieszkay, bardzo sie kochamy. ale niestety nie mozemy byc razem
klara- jakie nowe żadania chodzą ci po glowie? bez granic, bez miary. nic cie nie powstrzyma, nawet moja milosc
25 2 25