Odpowiedzi

2010-03-14T14:03:56+01:00
Kształt głowy, gdzie wyróżnia trzy podstawowe kategorie:
psy okrągłogłowe, głównie zaliczane są tu rasy posiadające krótkie kufy (jak u rasy Cavalier King Charles Spaniel)
psy długogłowe, z wydłużonymi kufami (np. Whippet)
psy o kształcie głowy kwadratowym, o mocnych i krótkich szczękach (np. takich jak u Bullmastiffa)
typ uszu, gdzie są wyszczególnione:
uszy długie (jak u rasy Bloodhound)
uszy krótkie (terier czeski), do których zaliczane są uszy łamane, czyli charakterystycznie wywinięte do przodu, tak jak występuje to np. u foksteriera krótkowłosego lub u owczarka szkockiego długowłosego
uszy stojące (tego typu uszy występują np. u husky syberyjskiego)
długość sierści, gdzie rasy psów są podzielone na trzy grupy:
psy długowłose
psy krótkowłose
psy szorstkowłose
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:10:29+01:00
Mój pies wabi się Bethoven.
Ma 4 lata. Jego oczy są brązowe, a sierść jest wiązanką kolorów: brązowego, rudego, czarnego i białego. Na pyszczku ma czarne plamki a jego łapy są w białe kropki. Bethoven ma bardzo długi ogon, którym merda w każdej chwili. Ma około 50 centymetrów wzrostu. Jest wielki! On bardzo lubi jeść. Codziennie biega po podwórku i bawi się z ptakami. Czasem próbuje je złapać, ale nigdy mu się nie udaje.
Bardzo kocham mojego pieska, ponieważ jest mym przyjacielem i codziennie się nim opiekuję.

:)
10 4 10