Napisz do kolegi z niemiec e-mail z którym chcesz nawiązac kontakt i powiedziec muo swoich zainteresowaniach sportowych:
Napisz:-jaką dziedzina sportu interesujesz sie,
-jak nazywa się mistrz tej dyscypliny,
-gdzie i kiedy uprawiasz swoją ulubioną dziedzinę sportu,
-kto jest twoim trenerem.
napisze wam czym sie interesuje;)
Interesuje sie siatkówką, trenuje w sali gimnastycznej w szkole w osobnicy we wtorki o godz 14:15 a moim trenerem jest pani wiola Rzońca.
Pomóżcie mi plis;)

2

Odpowiedzi

2010-03-14T14:12:41+01:00
Im Volleyball im August interessiert, ist die Ausbildung in der Turnhalle in einer Schule in Osobnicy dienstags um 14.15 Uhr und mein Coach ist Frau Viola Rzońca
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:18:56+01:00
Hallo!
Ich heiße <Twoje imię i moze byc nazwisko>.Ich bin <Twój wiek> Jahre alt. Ich möchte dich kennen lernen. Ich interessiere mich für Sport. Am besten mag ich Volleyball. Małgorzata Glinka(np.) finde ich Meisterin Voleyball.
Ich trainiere in der Schule am Dienstags um 14:15. Meine Trainerin heißt Wioletta Rzońca.
Und du? wofür interessierst du dich? Schreib mir bald!

<Twoje imię>


liczę na naj ;)
1 5 1