Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:09:59+01:00
Algorytm i gotowy program w różnych językach w tym w c++ znajduje się na stronie:

http://edu.i-lo.tarnow.pl/inf/alg/005_root/0006.php

Pozdrawiam


2010-03-14T18:36:44+01:00
A1,1x1 + a1,2x2 + a1,3x3 + ... + a1,n-1xn-1 + a1,nxn = b1
a'2,2x2 + a'2,3x3 + ... + a'2,n-1xn-1 + a'2,nxn = b'2
a''3,3x3 + ... + a''3,n-1xn-1 + a''2,nxn = b''3
... ... = ...
a'''n,nxn = b'''n