Odpowiedzi

2010-03-14T14:21:52+01:00
To ma być chyba tak ;;
4 cm * 4 cm = 16 cm2
80 cm3 : 16 cm2 = 5 cm

P = 2 * 4 * 4 + 2 * 4 * 5 + 2 * 4 * 5 = 32 + 40 + 40 = 112 cm2

Pozdrawiam ;))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:29:00+01:00
V= a*b*c
80=4cm*4cm*x
4*4=16
80:4=5cm

Pole Podstawy 4cm*4cm=16cm²

Pole 2 podstaw 4cm*4cm*2= 32cm²

pole boku 5cm*4cm=20cm²

20cm²*4=80cm² ( 4 boczne ściany)

80cm²+32cm²=112cm²
1 5 1