1. Zadanie w załączniku proszę aby też był załącznik do tego zadania
2.Zaznacz czy zdanie jest prawdziwe P czy fałszywe F
a)FREEWARE - to program całkowicie bezpłatny nie wymaga licencji Prawda czy Fałsz
b)DEMO - to program na który musimy posiadać licencje
c)SHAREWARE - to program bezpłatny nie zawiera pełnej wersji
3. Są programy komputerowe z których przez ściśle określony okres czasu można korzystać za darmo ( najczęściej 30 dni) i która to licencja
a) Freeware
b) Shareware
c) Komercyjna
d) GPL
4.Uzupełnij przykładowymi danymi <Wizytówkę komputera>
a) Typ komputera
b) Typ procesora
c) Częstotliwość taktowania ( wartość + jednostka)
d) Rozdzielczość monitora
e) Przekątna monitora
f) Pojemność dysku twardego
g) Pojemność dyskietki
h) Pamięć RAM
5. Do czego służy przycisk ,, Biala kartka " w ptogramie pakietu Office?
a) czyszczenia strony w dokumencie
b) dodawanie nowej strony do dokumentu
c) tworzenie nowego dokumentu
d) wstawianie tekstu do utworzonego tekstu
6. Wskaż prawidłowy zapis formuły obliczającej sumę
a) SUMA (A4:A10)
b) SUMA (A4,A5,A6,A7,A8,A9,A10
c) =SUMA (A4:A10)
d) (A4+A10)
7. Klawisz ENTER używany jest:
a) na końcu każdego wiersza
b) do tworzenia wcięć akapitowych
c) do wykonywania odstępów między wyrazami
d) do tworzenia akapitów
8.Co nazywamy arkuszem w arkuszu kalkulacyjnym? Przedstaw na przykładzie.
9.Jak można przechodzić po otwartych dokumentach programu Word?
a) trzeba wejść do menu Okno i wybrać myszką odpowiedzni dokument
b) trzeba wejść do menu Plik-Otwórz i wybrać odpowiedni dokument
c) trzeba kliknąć na nazwie dokumentu pokazującej się na pasku tytułowym Word 97
d) trzeba wejść do Widok - pełny ekran
10.Aby napisać wzór P=πr^2 należy wejść :
a) format, czcionka
b) format, czcionka, indeks górny
c) format, czcionka, indeks górny, symbol
d) wstaw symbol
11.Wymień jakiego typu dane mogą znajdować się w komórce arkusza kalkulacyjnego ( 4 przykłady)
12.Pamięć ROM to : ( tam gdzie prawda to P tam gdzie fałsz to F np. a = P)
a) Pamięć operacyjna do której komputer wczytuje programy i dane z którymi w danej chwili pracuje
b) Pamięć tylko do odczytu w której znajdują się programy służące do uruchomienia komputera
c) Pamięć umożliwiająca współpracę procesora z elementami zestawu komputerowego nie ginie po wyłączeniu komputera
d) Pamięć operacyjna nietrwała po wyłączeniu komputera ginie
13.Hipertekst to :
a) duży plik tekstowy
b) tekst pisany wielkimi literami
c) tekst posiadający odnośniki do innych dokumentów
d) dokument liczący co najmniej 100 stron
14.IP to
a) unikatowy adres maszyny w sieci
b) dokument zapisany w formacie HTML
c) adres e - mail
d) witryna internetowa

Dam naj a jak będzie trzeba to wiecej punków tylko proszę mi nie pisać na PW że rozwiązał bym czy rozwiązałabym tylko że mało punktów tu jest dużo a b c d więc nie krytykować





2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:35:24+01:00
Zad 2
2a)-p
2b)-f
2c)-p
Zad 3
c)
Zad 4
a) INtel
b) intel core duo
c) 25/325 GHZ
d) 40 cm
e) 28 cali
f) 500 gb
g) 760 mb
h) 250 mb
Zad 5
b)
zad 6
c)
zad 7
a)
zad 8
Działanie w postaci np sumy
zad 9
a)
zad 10
c)
zad 11
-suma
-średnia
-zliczanie
-maksimum
zad 12
a) p
b) f
c) p
d) f
zad 13
c)
zad 14
a)

Pozdrawiam myślę że pomogłem


2010-03-14T15:27:55+01:00

2.Zaznacz czy zdanie jest prawdziwe P czy fałszywe F
a)FREEWARE - to program całkowicie bezpłatny nie wymaga licencji Prawda czy Fałsz [P]
b)DEMO - to program na który musimy posiadać licencje [F]
c)SHAREWARE - to program bezpłatny nie zawiera pełnej wersji[P]
3. Są programy komputerowe z których przez ściśle określony okres czasu można korzystać za darmo ( najczęściej 30 dni) i która to licencja
a) Freeware
b) Shareware
c) Komercyjna
d) GPL[P]
4.Uzupełnij przykładowymi danymi <Wizytówkę komputera>
a) Typ komputera +
b) Typ procesora +
c) Częstotliwość taktowania ( wartość + jednostka) +
d) Rozdzielczość monitora +
e) Przekątna monitora +
f) Pojemność dysku twardego +
g) Pojemność dyskietki -
h) Pamięć RAM+
5. Do czego służy przycisk ,, Biala kartka " w ptogramie pakietu Office?
a) czyszczenia strony w dokumencie
b) dodawanie nowej strony do dokumentu
c) tworzenie nowego dokumentu [P]
d) wstawianie tekstu do utworzonego tekstu
6. Wskaż prawidłowy zapis formuły obliczającej sumę
a) SUMA (A4:A10)
b) SUMA (A4,A5,A6,A7,A8,A9,A10
c) =SUMA (A4:A10)
d) (A4+A10)+
7. Klawisz ENTER używany jest:
a) na końcu każdego wiersza
b) do tworzenia wcięć akapitowych
c) do wykonywania odstępów między wyrazami
d) do tworzenia akapitów +
8.Co nazywamy arkuszem w arkuszu kalkulacyjnym? Przedstaw na przykładzie.
9.Jak można przechodzić po otwartych dokumentach programu Word?
a) trzeba wejść do menu Okno i wybrać myszką odpowiedzni dokument
b) trzeba wejść do menu Plik-Otwórz i wybrać odpowiedni dokument
c) trzeba kliknąć na nazwie dokumentu pokazującej się na pasku tytułowym Word 97
d) trzeba wejść do Widok - pełny ekran
10.Aby napisać wzór P=πr^2 należy wejść :
a) format, czcionka
b) format, czcionka, indeks górny
c) format, czcionka, indeks górny, symbol +
d) wstaw symbol
11.Wymień jakiego typu dane mogą znajdować się w komórce arkusza kalkulacyjnego ( 4 przykłady)
12.Pamięć ROM to : ( tam gdzie prawda to P tam gdzie fałsz to F np. a = P)
a) Pamięć operacyjna do której komputer wczytuje programy i dane z którymi w danej chwili pracuje P
b) Pamięć tylko do odczytu w której znajdują się programy służące do uruchomienia komputera
c) Pamięć umożliwiająca współpracę procesora z elementami zestawu komputerowego nie ginie po wyłączeniu komputera
d) Pamięć operacyjna nietrwała po wyłączeniu komputera ginie P
13.Hipertekst to :
a) duży plik tekstowy
b) tekst pisany wielkimi literami
c) tekst posiadający odnośniki do innych dokumentów
d) dokument liczący co najmniej 100 stron
14.IP to
a) unikatowy adres maszyny w sieci P
b) dokument zapisany w formacie HTML
c) adres e - mail
d) witryna internetowa

TAM GDZIE WIEDZIALEM JEST + P ALBO F