Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:24:01+01:00
A) (-3) * 0,2=
-0,6
b) 6 * (- 1/3)=
-2
c) (-1,3) * (-2)=
2,6
d) (-9) * (- 1/2)=
9/2=
4,5
e) (- 2/7) * 7/12=
-1/6
f) (-12) : 6=
-2
g) (-4) : (-8)=
2
h) 3,2 : (-2)=
-1,6
i) (- 3/4) : 1/4
-3/4*4=
-3
j) ( - 0,1)²=
0,01
k) (-2)³=
-8
l) (- 1/2) ⁴=
1/16

2010-03-14T14:33:30+01:00
A) = (-0,6)
b) = (-2)
c)= 2,6
d)= 4,5
e) = (-1/6)
f) = (-2)
g) = 0,5
h)= (-1,6)
i) = (-3)
j)= 0,01
k) = (- 8)
l)= 1/16