Odpowiedzi

2009-10-25T12:29:40+01:00
Krzesło na podłogę

ja na długopis

ja na krzesło

kubek na stół

ja na linę

ja na stolik
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T12:30:11+01:00
1) Pokaz różnych oddziaływań ciał (wnioski, uogólnienia, zapis)

2) Dyskusja - do jakiego rodzaju oddziaływań zaliczysz:
a) padanie deszczu
b) przyciąganie przez magnes metalowych przedmiotów
c) rozciąganie i kurczenie się gumki do włosów ?
d) "trzask" przy ściąganiu niektórych ubrań
3 3 3
2009-10-25T12:30:11+01:00
-2 magnesy
-ziemia i księżyc
-linijka i włosy
-gumka do włosów
-jabłko i ziemia
3 2 3