Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:32:55+01:00
-dzien dobry dzisiaj przeprowadzimy wywiad z mrozem!
-witam wszystkich tu mrozu!
-wiec zaczynamy. mrozu jak dlugo juz spiewasz?
-spiewam od 12 roku zycia
-to dlugo. powiedz naszym czytelnikom czy od malego wiedziales ze bedziesz piosenkarzem?
-nie. zawsze chcialem byc policjantem
-a jak to sie stalo ze jednak zostales piosenkarzem?
- zaczelo sie to w podsawowce na przedsawieniach
-czy mialo to jakis wplyw na ciebie?
-wydaje mi sie ze tak poniewaz zaczalem chodzic do szkoly muzycznej
-szkola muzyczna? tak zaczynaja wszyscy. ile lat chodziles do niej?
-okolo 5 lat
-jak to sie stalo ze zdecydowales sie spiewac muzyke polska?
-stwierdzilem ze za duzo polakow spiewa po angielsku wiec chcialem spiewac po polsku.
-to jest wazne ze polak spiewa po polsku.
-tez tak uwazam.
-a dlaczego zdecydowales sie na muzyke r&b?
-w polsce malo wykonawcow spiewa ta muzyke wiec jest to jeden z powodow
-dziekuje za wywiad. rozmawialismy z mrozem
-ja rowniez dziekuje

4 4 4
2010-03-14T14:41:40+01:00
- Kiedy rozpoczęła pani karierę?
- Czy od dziecka marzyła pani o śpiewaniu?
- Która z pani piosenek najbardziej odzwierciedla pani wnętrze?
- Dlaczego doszło do rozpadu zespołu Virgin?
- Czy brakuje pani kolegów z zespołu?
- Czy satysfakcjonuje panią kariera solowa?
- Czy chciałaby pani reprezentować Polskę nas Eurowizji?
- Jak być kobietą odważna i stanowczą?
- Czy słucha pani muzyki Nergala?
- Jak najchętniej spędza pani czas wolny?

10 pytań :)
2 3 2