Błagam trzeba mi pomuc (trzeba napisać ile to jest w np:250cm2 =mm2) 2-to kawadratowe np:matry2,centymetry2


1500mm2... =dm2

380m2 ... =dm2

825cm2 ... =m2

250m2 ... =cm2

25mm2 ... =cm2

250cm2 ... =mm2

120dm2 ... =m2


błagam licxy się czas

2

Odpowiedzi

2009-10-25T12:38:37+01:00
1500mm2=1,5dm2
380m2=3,8dm2
825cm2=825m2
250m2=2500cm2
25mm2=0,25cm2
250cm2=2500mm2
120dm2=1,2m2
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T12:41:12+01:00
1500mm2... =1,5dm2

380m2 ... =38000dm2

825cm2 ... =0,0825m2

250m2 ... =2500000cm2

25mm2 ... =0,25cm2

250cm2 ... =25000mm2

120dm2 ... =1,2m2
2 3 2