Odpowiedzi

2010-03-14T14:28:15+01:00
Kraje zaczeły nami sie interosować i mieliśmy większy rozwuj gospodarki i sztuki i kultury
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:30:02+01:00
Przyjęcie chrztu w 966r. miało duże znaczenie. przez chrzest polski w muzyce w większym stopniu rozwinęła się muzyka kościelna, religijna
15 4 15
2010-03-14T14:30:57+01:00
Rozwinęła się muzyka religijna, kościelna w Polce
4 2 4