Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:36:51+01:00
Strefy roslinne Azji to: tajga, tundra, stepy, pustynie i polpustynie sawanny.

TAJGA - lasy szpikowe
TUNDRA -bezleśne zbiorowisko roślinności w zimnym klimacie strefy arktycznej i subarktycznej
STEPY - równina pozbawiona drzew, rzek, jezior
PYSTYNIE - Pustynia – teren o znacznej powierzchni, pozbawiony zwartej szaty roślinnej
PÓŁPUSTYNIE SAWANNY - tego juuż nie wiem. xd

Licze na naj. ;)
1 5 1
2010-03-14T14:39:59+01:00
Na północy - tajga i tundra,
środkowa Azja - stepy, pustynie umiarkowane i polpustynie [ Himalaje - pustynie lodowe, śnieżne i kamieniste]
na południu - sawanny, wilgotne lasy równikowe i monsunowe(plwp Arabski - pustynia gorąca )