Odpowiedzi

2010-03-14T14:30:10+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T14:30:12+01:00
3000×0,15= 450
3000-450= 2550- cena po pierwszej obnizce
2550×0,15=382,50
2550-382,50= 2167, 50- cena po dwukrotnej obniżce

Odp. Po dwukrotnej obniżce o 15% ten komputer kosztował 2167, 50 zł
2010-03-14T14:38:58+01:00
15% liczby 3000zł
15/100×3000=450-15% z kwoty 3000zł
3000zł-450zł=2550zł
15%liczby2550zł
15/100×2550=3/2×255=765/2=382,5zł-15% z kwoty 2550zł
2550zł-382,5zł=2167,5
Odp: Po dwukrotnej obniżce komputer kosztuje 2167,5zł!