Odpowiedzi

2010-03-14T14:33:54+01:00
A.) przewaga sił.
b.) zaborcy.
c.) pomoc Anglii i Francjii.

Ale nie jestem pewna... ;/
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:35:22+01:00
A) liczna i dobrze wyszkolona armia zawodowa
b) zaborcy, czyli Prusy, Rosja i Austria
c) pomoc sojuszników z Europy Zachodniej np. Francji
1 5 1
2010-03-14T15:05:26+01:00
A) przewaga liczebna, mieli lepsze uzbrojenie i wyszkolenie
b) zaborcy
c) pomoc zachodnich sojuszników oraz liczny i spontaniczny udział chłopów
1 5 1